måndag 14 december 2015

NAILPOLISH

winter, fashion, and nails -kuva
Något jag tycker är supersnyggt nu på vintern är målade naglar och speciellt i mörka färger. Själv har jag ofta mörkröda eller mörklila naglar. Jag skulle vilja ha vinrött nagellack och så skulle det vara häftigt att ha dekorerade naglar till julen. Jag tycker också att glitter är supersnyggt nu på vintern. Jag sparar alla rosa och ljusa färger till våren och sommaren och nu vill jag ha mera mörka färger på naglarna. Vilken är din favorit färg på naglarna nu på vintern?

Här är några fina inspirationsbilder jag hittade på weheartit.com:

nails, essie, and winter -kuva

essie, nails, and glitter -kuva

nails, rings, and red -kuva

fashion, inspiration, and nailpolish -kuva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.