tisdag 22 december 2015

TATTOO


Jag har ju helt glömt bort att visa min nya tatuering! Jag gjorde den någongång i november tror jag. Jag hade alltså skissat själv en bild och så ritade tatueraren en bild av det. Det är en kompassros med ett fjäder längst ner. Har bokstäverna H, P och H där som symboliserar mig, min syster och min bror. Fjädret symboliserar min halvbror som dött. Det tog evigt sjukt att tatuera på revbenen, men nog värt det. Men tror inte jag någonsin mera vill göra en tatuering där på sidan, haha. Jag tycker ändå det var ett bra ställe för den är inte synlig, förutom då jag vill att de.

Det är nog sant att man blir fast i tatueringar och vill ha bara fler när man gjort sin första ;) Men det tog nog så evigt sjukt nu senast att får se när jag nästa gång vågar gå under nålen. Har inte ideér på motiv heller just nu, så får se om det blir flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.