torsdag 17 december 2015

LÄDERBYXOR OCH KAVAJROCK


Igår kväll hade vi julfest på skolan och jag bara måste gå till H&M direkt efter jobbet och köpa den där kavajrocken. Jag tyckte att min outfit behövde en stilig kavajrock, fast jag aldrig tidigare ägt eller ens använt en kavajrock. Jag har tidigare provat en grå kavajrock i H&M, men tyckte ändå inte att det var riktigt min stil. Men när jag nu sett på den här kavajrocken en tid, så tänkte jag att jag nog måste gå ännu en gång och prova den. Nu hade min smak ändrat och nu tyckte jag den var så fin och perfekt för min outfit!

Min stil ändrar hela tiden och jag hittar hela tiden nya looks jag gillar. Just nu tycker jag kavajrockar, crop toppar och byxor med hög midja är det snyggaste! Och så gillar jag stiliga byxor, som de där svarta jag köpte en tid sedan, som Lotta köpte nästan likadana. Lite mera office-look ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.