torsdag 31 december 2015

NYÅRSPLANER

fireworks and new year -kuva
Nyårsafton i dag och inga planer. Det är konstigt att det alltid finns den där lilla pressen på nyåret att det ska firas med dunder och bom. Alla måste alltid fira nyåret på något fint och roligt sätt. Mina nyår har alltid varit lite olika. Jag har festat, suttit hemma och myst, spenderat nyåret med syrran och hennes familj och firat det nya året i Thailand. Nyåret i Thailand var helt klart det häftigaste och vackraste jag varit med om.

kiss and newyears eve -kuva
För mig är det viktigaste på nyåret att få vara med dem jag älskar. Jag behöver inte större festligheter och glitter och raketer, utan jag vill bara fira det nya året med den jag älskar mest. Det här blir det tredje året vi varit kära med Jonas. Vi träffades år 2014 och blev kära. År 2015 blev det officiellt och vi flyttade ihop. Snart får vi fira det nya året 2016 tillsammans och jag väntar ivrigt på hur det året kommer att se ut! Jag tror det kommer att bli det bästa året någonsin!

young, fun, and we are young -kuva
Bilder: weheartit.com
2016, 365, and happy -kuva
Today is the last page of 2015. Let's make it rememberable!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.