fredag 8 april 2016

FRIDAY-YAY!

Hurra vad jag är glad i dag när det är fredag och Jonas kom hem till veckoslutet! <3 Jag hann fixa en mumsig kycklingsallad och köpt lite vin, så hade en liten överraskning åt honom. Kycklingsalladen innehåller sallad, krasse (odlat själv), gurka, körsbärstomat, rödlök, fetaost, färgpasta och stark kyckling. Vi köper nuförtiden bara omarinerad höna och vi har så goda kryddor jag brukar använda för att få ordentligt med smak på den. Jag använder ingefärakrydda, cayenne, chili, curry och broilerkrydda. Ibland något annat till. 

Vinet jag köpte denna gång var också ett superbra val! Organiskt spanskt, och tyckte flaskan såg rolig ut. Vi var ännu tillsammans med Jonas och köpte lite gott till kvällen, har ju varit utan godsaker hela veckan! Förutom någon liten pajbit på jobbet, hihi..

Det är så härligt att ha Jonas hemma igen! Har hunnit sakna honom massor, men det är nog så skönt att efter att ha saknat varandra så mycket att sedan äntligen ses igen! Det är som att bli nykär igen... <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.