lördag 2 april 2016

SHOPPAT NYTT


I dag har vi shoppat med Jonas. Och när jag säger shoppat, så vi har faktiskt slösat pengar! Jag köpte svarta highwaisted jeans och en beige tröja med spets från Lindex, underkläder från Cubus, underbara klackskor från KooKenkä, läppstift från Sokos och bikini från H&M. Pengarna har flugit iväg! Bikinin är helt superhärlig och jag längtar till sommaren! Läppstiften är båda somriga och båda hette något med solnedgång och hallon typ, så fräscha! Måste genast prova ett av dem. I Cubus har de haft bra erbjudanden på underkläder; man har fått välja fem stycken och betala 20e för dem. Har redan köpt för 40e, woopsiii. Jag hade också -20% till KooKenkä så jag betalade lite under 32e för klackisarna. Har annars blivit förvånad över hur bra byxor Lindex har. Det här var nu andra paret jag köpt därifrån och de känns så sköna på. Det som är lite konstigt nog är att jag måste ta en storlek mindre där i byxor än vad jag vanligtvis har. Lönar sig att prova!

Jag måste ännu säga att klackarna var så otroligt sköna! Jag har inte ägt liknande klackskor på evigheter och jag har alltid tyckt att sådan modell är så obekväm och svåra att gå med, men nu provade jag på skoj och blev helt kär och måste köpa dem. Snygga med jeans eller något festligt!

Vi träffade också Lotta och Abbe och gick på kaffe till gamla stan. Känns som om vi hunnit med massor i dag och njutit av en solig lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.