måndag 25 april 2016

KLÄDER FRÅN A TILL Ö


Förra veckoslutet tog vi det riktigt lugnt med Jonas och shoppade, städade hemma och bara var tillsammans. Veckoslutet före det hade vi haft en liten fest hemma hos oss, så det var skönt att ta det lugnt. De här bilderna är från den kvällen då vi hade vänner hemma hos oss. Först åt vi hemgjord pizza med Nea och Topi, därefter kom det lite folk hem till oss och vi spelade några roliga spel och umgicks, tills vi sedan fortsatte ut i Borgås nattliv.

Som ni märker på mina outfits, så kan jag gå ganska från ena ändan till den andra när det kommer till kläder. En dag vill jag klä mig kvinnligt och städigt med kavaj, kjol och klackskor, en annan dag vill jag klä mig mera tufft med kort skjorta, kragskjorta bunden runt midjan och converse. Jag tycker om variation och det beror helt på vad jag gör och med vem jag umgås, hur jag vill klä mig. Jag trivs i olika stilar. Ibland är det snyggt att ha en kjol och klackar, en annan dag vill jag ha mina converse och läderjacka. Samma gäller frisyr och smink. Variation är kul! Det gäller bara att hitta de stilar man själv trivs i!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.