lördag 16 april 2016

POWERWALKS OCH LÖPNING

Börjar igen småningom komma igång med träningen efter min några veckors flunssa, men det är inte så lätt när jag bor ensam och inte alltid har någon att träna med. Men har nog ändå fått ta mig själv i kragen och gått på lite powerwalks ensam och till gymmet. Har också fått sällskap av Nise på pwn. Bilden nedan var från den kvällen jag först gick över en timmes pw med Nise och sedan efter att jag suttit hemma hos henne och slöat, så sprang jag hem, vilket tog knappa 10 min. Då sprang jag ganska hårt, tror att telefonen visade att det är 1,56km. Eller då tyckte jag att det var hårt och jag blev nog riktigt slut, haha. Så konditionen är nog ganska noll just nu. Får börja bygga på den med lite springlänkar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.