måndag 25 april 2016

SOL I APRIL

Jag har redan några gånger suttit ute på balkongen i bikini och solat. Många kanske tycker jag är knäpp, men det blåser sällan på vår balkong, så det känns varmt där. Jag är annars också så tokig efter sommar och längtar till varmare väder och soligare dagar, så jag försöker njuta så mycket jag hinner av den sol vi har.

Jag kan glatt berätta att nu har vi äntligen bokat vår sommarresa! Hurra! Det blir inte riktigt som vi planerat, utan det blir endast jag och Jonas och en kortare interrail på ungefär 12 dagar. Men flygen är bokade och första två nätterna i Paris likaså! Vi börjar alltså vår resa i Paris, för vi fick så billigt flyg. Börjar i Paris och slutar i Rom, vi fick flygen för 167e per person, så det var inte alls illa! Sedan har vi nog skissat en rutt och planerat helt med dagar och övernattningar, men får se hur bra den planen håller sedan. I alla fall ska vi till Tyskland och bo hos Jonas mamma i några nätter.

Orsaken till att interrailen blev kortare är för att Jonas semester börjar i juni och jag har Prillans bröllop i juni, så kan ju inte missa det! Men Jonas har ledigt ännu en vecka efter bröllopet, så får se ifall det blir ännu någon äkkilähtö där sedan ;) Kroatien eller Barcelona...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.