tisdag 10 januari 2017

2015 VS 2016

Jag tänkte jämföra mina mest gillade bilder i instagram från året 2015 och 2016. Båda var toppen år och tycker jag hann uppleva många fina stunder båda åren och jag fick samlat många fina och kära minnen.

2015
9.
 En bild jag tog på en powerwalk. Borgå ❤

 8.
Strandbild från Nizza, 2015. Härligt ställe! Vår första resa tillsammas med Jonas.

7.
Firade lillajul med Lotta hos henne och utgång. Vi hade börjat dagen med brunch hos henne och sedan shopping i konstfabriken.

6.
Jag fick agera Annas provkanin när hon övade smokey-eyes.

5.
Nöjd efter ett besök hos frissan. Ny färg och fin frisyr.

4.
 Från Thailand, januari 2015, då vi var på vår backpackingresa med Prillan. Stranden i Krabi, Ao Nang.

 3.
Jag skaffade min första tatuering i Thailand.

2.
 Jag skaffade min andra tatuering, i Finland. Jämför med den första så tog den här tredubbelt mer sjukt.

1.
Min mest gillade bild året 2015. Banan-proteinpannkakor med jordnötssmör och blåbär. Nami nami!

2016
9.
Klädde ut mig till en minion när vi hade maskerad i skolan där jag jobbade förra året.

8.
 Första bilden på mig själv från vår nya lägenhet sommaren 2016.

7.
 En bild på Venedig från vår interrailresa sommaren 2016.

6.
Bild på mig i Milano, bredvid vårt hotell och tågstationen i bakgrunden. Också från vår interrailresa.

5.
 Dejtkväll med Lotta och Abbe. Vi gick och se på Niko Kiveläs show i Grand och ut och äta efter det.

 4.
 Maaaaat i Stuttgart, Tyskland. Från interrailresan.

3.
Bara en selfie med min nya tröja.

2.
 Ett collage med bilder från vår häftiga interrailresa. Mycket fina städer och en häftig upplevelse rikare, som jag dessutom fick uppleva tillsammans med bästa Jonas.

1.
Helt klart mitt favorit minne från året 2016. En bild på oss ganska direkt efter att vi förlovat oss. Fick otroligt mycket gillningar och kommentarer på den bilden. Härligt att få dela vår glädje med andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.