måndag 1 september 2014

INTERVALLER


Ny vecka, nya planer! Jag har varit på dagisjobb i dag med de härliga sötnosarna som jag nog kommer att sakna nu igen när jag inte är där. Härligt nog att jobba som inhoppare för det är alltid lika roligt sedan att se barnen igen och roligt när de kommer ihåg mig och vill kramas! Dessutom har jag varit där så många gånger redan och i nästan alla grupper, så många av barnen vet mig och kommer och kramas och prata fast jag inte är i samma grupp som de.

Efter jobbet gick vi och drog en liknande intervallträning med Lotta som förra veckan. Vi sprang upp och ner för trappor i Borgbacken, gjorde lite muskelövningar, länkade och sprang upp för stora backen vid gravgården. Det tog igen lite på en timme, så bra början på den här veckan! Nu när jag inte har mera jobb den här veckan så borde jag nog hinna med lite mera träning, men får se för har ju igen massor med planer den här veckan. Dagarna går ju helt för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.