söndag 10 maj 2015

HÄRLIGA BYXOR

På lördagen firade vi Allis födelsedag och det här var min outfit. Jag är så kär i mina nya byxor från Zalando, som jag hade första gången på mig då! De är sköna och tuffa tycker jag! Är dessutom supernöjd med mitt hår, då jag fick det färgat och klippt på fredagen. Skönt att ha en fräsch färg igen och att de hemska torra topparna är borta!

Jag har senaste tiden rensat mycket i mitt klädskåp och slängt gamla och slitna kläder, utan att ens tänka desto mera på det. Har under senaste månaden slängt en stor svart sopsäck full med kläder. Skönt att få rensat och mera rum i klädskåpet. Har insett att jag nog äger massor med kläder jag aldrig går med eller som inte speciellt gillar. Bort med sånt och rum för nya kläder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.