onsdag 15 februari 2017

SWEAT IS FAT CRYING

Bjuder på en after workout bild på mig och syrran. Phuuuust vilken träning vi hade i dag! Just nu känns det lite som om jag står stilla och har inte kommit framåt med tränande, men nog har jag det om jag tänker, men själva träningsstunderna känns det trögt och som om jag inte orkar så bra jag borde. Men denna vecka klarade jag av att göra 4x5 chinups med ett smalare gummiband, så det är redan en liten förbättring.

I dag pinade Milos oss nog, då vi alla hade lite sjuka ben och rumpa från måndagens träning, så i dag måste vi göra askelkyykkyn (lunges) i 5min! Alltså jag trodde först att han skojade när han sa att vi ska göra dem i fem minuter, UTAN PAUS, men nej det var nog helt på allvar. Men vi klarade alla av det, wuuhuu! Vi skulle också räkna hur många vi gjorde, så jag hann göra 128st, huuuhhuh! Benen var ganska spaghetti efter det kan jag lova! Ibland får han nog oss att göra sjuka saker, men det känns nog också häftigt att klara av dem. Det är bra att han pushar oss och får att göra lite bättre och lite mer varje gång. Träningarna är aldrig tråkiga eller likadana, så vi tröttnar inte.

Det är roligt när vi tränar så varierande, allt från att stå på händer och kullerbyttor till tunga tynger i squats och andra rörelser. Det är nog så super att ha en tränare, som hittar på roliga och varierande träningar och när vi alla får den stöd och hjälp vi behöver och så kan vi heja på varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.