måndag 24 september 2012

A DUMMIE WITH A CAMERA






När jag nu en gång har köpt en bra systemkamera, så kanske det är dags att jag lite lär mig använda den? Anyways, hade tråkigt eftersom det bara tog 5 minuter att packa, så tog fram min kamera och börja leka med olika funktioner. Mest ville jag nu då testa hur det är att fota i olika ljus.

Vet att fotorna inte är några proffsiga och så jätte intressanta och fina, men jag koncentrerade mig mera på ljus och på färger. ÄLSKAR bilder med fina färger, oberoende vad som finns med i bilden. Jag tycker det är så fint att jag fick på bild den orange lågan! Älskar också vår gråa vägg, så försökte lite ta bilder på vår lampa och väggen. Helt okej, men ingen proffs är jag och tänker inte bli heller! Njuter av andras bilder istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.