söndag 2 september 2012

OBSESSED WITH SHOPPING

Har äntligen hittat jeans som jag gillar, som passar bra och som passade desto bättre in i min budget! Är usel på att köpa jeans, för att jag hatar gå in i ett provrum och försöka dra på mig jeans efter jeans. Dessutom vet jag aldrig min storlek, när det alltid variera beroende på butik. Men nu tog jag mig själv i kragen och bestämde mig för att jag måste hitta nya jeans och jag måste prova på ALLA jeans tills jag hittar något bra! Tack till Gina Tricot som gör jeans för korta personer också! Jätte svårt att hitta jeans med längden 30! 

Sucks to be short!

2 kommentarer:

  1. Pernilla18:20

    Ja sku behöva ännu kortare än 30. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehhe :D nå i HM sku ja o ha behövt typ 29 :D HM's 30 va lite fö långa :D o dom där från Gina så nu e dom lite fö långa men.. :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.