onsdag 5 september 2012

UNDER ETT ÅR

SEPTEMBER 2011

NOVEMBER 2011

DECEMBER 2011

FEBRUARI 2012

APRIL 2012

JUNI 2012

AUGUSTI 2012
Gick lite igenom mina bilder och kom fram till att under ett hår har jag ändrat en hel del på min hårstil. Okej, det är ganska vanligt för mig, för jag brukar tröttna i långt hår och så klipper jag kort osv. Men nu har längden hållits kvar, men färgen och pannluggen har ändrat lite. Inte så radikala förändringar, har ju gått från långt till riktigt kort med en lång svans i nacken och jag har gått från blont till brunt, så det räcker nu igen för en tid.

Har ändå lite börjat fundera på att vad jag ska göra med mitt hår. Älskar längden just nu och skulle vilja att det fortsätter bara att växa! Tror nog också att blond är mera min grej, så inga radikala färgförändringar. Men jag älskar prova på nya saker, så lite lockar det att fixa en ny hårstil, men när jag inte vet vad. Tips anybody? Är så dålig på att veta vad som passar mig bäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.