onsdag 19 september 2012

DAGS FÖR DAGSSÖMN!


Hej på er kära läsare! Har håltimme (igen!) och vet inte vad jag ska göra. På morgonen när klockan ringer tänker jag alltid att "Jess, jag har håltimme klockan 11-14, så då kan jag sova!!!", men när jag kommer hem klockan 11 så är jag inte trött mera! Då har jag ju energi! Men tänker nog försöka sova lite eftersom det blir utgång ikväll igen! Behövs energi för det!

Ska alltså till skolan ännu en sväng, sedan hem och fixa mig och gå till mina vänner på tuparit. Varje tuparit jag varit på hos dem har alltid varit bra, så förväntar mig lika i dag igen! Får se om det blir utgång, beror på om vi orkar köa. Troligen mycket folk ute i dag när det är Wasa by Night, dvs. hela Vasa ute i baren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.