torsdag 27 september 2012

YESTERDAY WAS FUN

Jag har tydligen svårt att säga nej i vissa fall. Min kompis fick mig övertalad, så han kom hit till mig och sitta kväll och hämtade dessutom lite cider åt mig. Senare kom också Märsky och Prillan till mig och sitta kväll. Blev en hel del tjej snack, så stora creds till Pönni som orkade lyssna på oss i flera timmar! Det blev några cider och lite godis som Prillan bjöd på.

Senare försvann tjejerna hem och Pönni till baren och jag blev ensam hemma. Knappt en timme senare får jag meddelande av Pönni att baren sög (surprise surprise det var ju Fontana!), så vi bestämde oss för en liten "efterfest" (dvs. vi satt och prata skit och såg på dåliga tv-program). Nicke kom hem och joinade vår "efterfest" och kvällen tog slut först närmare två på natten! Roligt var det i alla fall att bara chilla och umgås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.