tisdag 25 september 2012

TILLBAKA TILL LÅGSTADIET


I morgon behöver jag inte gå till min skola, utan i morgon åker jag och tre andra till ett lågstadie och vi ska få följa med ettornas undervisning. Vi ska göra en rapport om det sedan och jämföra hur skolan fungerar i praktiken, med det som står i läroplanen. Ska bli roligt att få gå ut på "fältet" igen och få vara med i en skola, där allting händer påriktigt! Inte bara undervisning om HUR allt borde gå till i vår framtida yrke.

Ikväll kommer flickorna hit och vi ska ha våffelparty! Ska fira lite när min syster fått en till prinsessa och jag ska få bli gudmor åt henne! Blir bara våfflor med sylt och grädde den här gången. Sparar skumppan sedan till en annan gång! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.