tisdag 4 september 2012

FÖRSTA OLLIS TISDAGEN!

Halloo! Har avklarat min första skoldag som dessutom var från 9.00-15.45! Inte alltså en så kort och lätt dag. En massa ny information och kändes faktiskt som om jag inte varit borta alls från skolan, utan genast en massa viktiga saker att veta och komma ihåg! Men hade introduktion till mitt biämne i dag och det verkar verkligen intressant! Förskole- och nybörjarundervisning, alltså en massa praktiskt om hur undervisa i förskola, åk 1 och 2. Just vad jag gillar och är intresserad av!

Nu ska vi snart få lite vänner hit till oss och börja lite festande här och sedan fortsätter vägen till Ollis! Blir min första gång till Ollis denna höst och ska bli riktigt roligt att få se en massa nya ansikten och lite gamla och bekanta ansikten också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.