lördag 29 september 2012

MAT MAT MAT MAT




I dag har vi nog ätit för en vecka framåt! Hemma hos syrrans blev vi bjudna på förrätt; bruschettas med getost, varmrätt; biffar med vitlökspotatis och ugnsgrönsaker och efterrätt; prinsesstårta och godis.

Spenderade hela dagen där och satt igen och gosade med lilla babyn i famnen och bara beundrade henne. Alla små ansiktsuttryck och ljud var så underbara och kan inte förstå hur en så liten person kan vara så perfekt och fånga ens hjärta genast! Kändes som om jag lämnade halva mitt hjärta där när vi körde hem därifrån. Skulle inte alls vilja vara ifrån henne och skulle inte vilja missa en enda sak hon gör! Fick vara med om så mycket med Alli, så känns konstigt att inte kunna vara med lika mycket i Mellis uppväxt. Att få se hennes leende och alla söta miner gjorde mig så glad och rörd. Redan nu älskar jag lillisen massor!

Kvällen spenderade vi hemma hos Nickes föräldrar, för att lite umgås med dem. Där blev vi igen bjudna på litet kvällsmål, bl.a. fasankorv, höna, sallad, ugnspaprika, batong och vin. Magen spricker just nu! Har ätit helt för mycket i dag, så tror jag skulle lätt ha gått upp tre kilo! Skulle verkligen inte behöva mat på flera dagar, för den här mängden lever man nog en halv vecka på, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.