söndag 16 september 2012

KEEP YOUR FRIENDS CLOSE

Hahaa! Gick lite igenom gamla bilder jag har här på datorn. Har inte så mycket, eftersom är usel på att spara bilder på typ en hårdskiva, och har en semi-ny data nu så har inte så mycket gamla bilder här.


Känner ni igen mig? Har nog ändrats massor! Bl.a. har samlat lite mera vikt på mig, haha! Kolla nu hur smal jag varit! Det fanns en tid då vi alltid var tillsammans med min kompis och vi berättade allt åt varandra! Dessutom hade vi vår lilla chihuahua Vili med oss överallt! Lilla Vili, som nog inte mera finns, var nog en så söt liten filur!

Gamla goda tider kan man väl säga. Har inte lika mycket kontakt med min vän mera, vilket är mycket synd nog. Men vi lever i så olika situationer just nu att det är svårare att träffas. Så har det tyvärr nog gått med många av mina vänner, pga att vi bor långt ifrån varandra, vissa jobbar mycket och andra har barn eller annat de håller på med. Måste försöka fixa mera tid att träffas och umgås med mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.