tisdag 11 september 2012

MADE MY DAY




För en stund sedan ploppade ett litet kuvert genom vår postlucka och ett stort leende ploppa fram på mitt ansikte! Ivrigt rev jag upp brevet och få se så saknade bilder av min kära Alli. Känns som en evighet sen jag sist kramade henne och fick höra hennes skratt. Det var så svårt att åka iväg mot Vasa när hon kom och kramade mig och sa att hon kommer att sakna mig. Varje gång lika svårt och varje gång faller några tårar när jag måste lämna min familj 400 km långt borta.

Alla kanske inte förstår, men min systerdotter är mycket viktig för mig! Har bott tillsammans med henne och under hennes första år fanns jag där varje dag. Hon är en mycket stor och viktig del av mig och hon har påverkat så mycket i mitt liv. Min syster kunde inte ha fått en sötare ängel som gåva och jag bara väntar på att få se nästa ängel som skickas åt henne!

SAKNAR ER! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.