lördag 8 juni 2013

JAG ÄLSKAR SOMMAREN!



Kort om igår: Gick en sväng till Paahtimo med flickorna och Thomas, det började regna och alla rusade inomhus, så då fick vi flytta till Oldtown istället, då vi inte hittade sittplats. Satt vid Oldtown några timmar och träffade en hel del bekanta, men efter en stund blev det lite långtråkigt att sitta där nykter och titta på när andra drack, så vi bestämde oss med Nise att åka hem till henne istället. Där hade vi sällskap av hennes kille och hans en kompis, som nog för det mesta spela playstation. Jag drack också en kopp glögg, lite konstigt kanske så där i juni månad, men gott var det nog fast lite sött nu så här på sommaren!

I dag har jag varit ner till syrran och vi har varit ute, promenerat till deras tomt, ätit mumsig grillmat och träffat pappa då han kom dit och hälsa på. Jag kom just hem från gymmet och ska i duschen nu och sedan se vad vi hittar på ikväll med Nicke. Dagarna går nog så otroligt snabbt och jag försöker bara njuta av sommaren! Bara myggorna skulle försvinna, så skulle sommaren vara perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.