måndag 24 juni 2013

SOMMARKLÄNNING OCH KALAS


Igår var det 60 års kalas på Nickes gård. Det var supermysigt att sitta ute på gården i ett långbord och äta god tysk mat. Där fanns bland annat surkål, bratwurst och pretzels. Nami nami! Nickes kusin har en liten urgullig söt flicka, som gick från famn till famn igår. Redan på bröllopet hade jag henne en stund i famnen och hon blev förtjust i mitt långa hår, som såklart ska smakas och rivas i. Mig stör det inte, då hon är så söt och god! Hon var nog så ljuvlig och god när hon skrattade åt allt jag gjorde och trivdes så bra i min famn.

Jag älskar sommarfester, då man kan klä sig i klänning! Fast det inte var en så jätte festlig fest igår, så ville jag ändå ha klänning på mig, då det är ju svalt och skönt och dessutom fint! Måste bara köpa lite nya sommarklänningar åt mig, då jag tycker att jag använt alla mina klänningar så många gånger redan. Kanske det blir lite shopping när lönen kommer på fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.