tisdag 25 juni 2013

SAKER JAG VILL HINNA MED


Mums, vi har massvis med smultron på vår gård, så jag har varit ute och plockat lite igår och i dag. Får se när jag ska smaska i mig alla. Vi har nog otroligt mycket smultron i år på vår gård!

Men det var inte smultron jag skulle skriva om, utan jag fick iden av Mia från hennes blogg (kolla HÄR) att skriva om saker jag vill hinna med under den här sommaren. Det blir ju alltid så att man talar om en massa saker man vill hinna med, men sen glömmer man bort och vips så är sommaren förbi. Så nu skriver jag ner åt mig själv (och åt er som är nyfikna) vad jag skulle vilja hinna med under den här sommaren:

1. Besöka Högholmen
2. Gå till Puuhamaa med syrrans familj
3. Gå på picknick med vänner (gjort redan en gång, men vill ju hinna med flera gånger!)
4. Besöka Åland och hälsa på vänner
5. Se soluppgången tillsammans med vänner
6. Vara på Nickes lande
7. Ha Finnby Open fest
8. Sova i tält
9. Ut och äta på terass
10. Gå på bio med vänner (har inte varit i Borgås nya bio)
11. Se Lurens sommarteater

3 kommentarer:

  1. Ni e så välkommna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jee kiva! :) måst se lite när de sku passa :P

      Radera
    2. Annars e vi hemma hela sommarn förutom den veckan vi e i borgå :) andra gäster har vi troligen bara nu i början av juli så de e ganska fritt att komma närsomhälst :) kanske int mer i september då men, eller int vet ja ju hu ja mår då men tror att ja int e så ivri på gäster :p

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.