onsdag 19 april 2017

I FIT IN THEM


Känslan när gamla jeansshorts som varit för spända sitter igen perfekt! Provade förra veckan mina två par gamla jeansshorts, för att se hur de sitter. De här ovan använde jag nog några gånger förra sommaren, men de klämde väldigt mycket och de kändes ganska obekväma då, men nu sitter de helt perfekt! Lite till och med lösa där bak. Hääärligt, så kan jag använda dem i sommar!

De här på bilderna nedan köpte jag då jag åkte till Thailand första gången, dvs. för 3 år sedan. Jag minns inte när jag skulle ha senast använt dem, för de är väldigt korta men också väldigt spända och små. Nu passade även de ganska fint på mig och också lite lösa där bak.

Det är nog häftigt att se i kläder hur kroppen förändras och hur jag fått fina resultat. Man blir ju så lätt blind för sin egen kropp. Jag menar sällan märker man ens att man samlat på sig mera vikt, förrän man känner att kläderna spänner. Nu när jag kollar tillbaka på bilder så kan jag inte förstå hur jag inte då märkte hur mycket jag förändrats. Jag har ju så lätt att få på mig kilon och svårt att igen tappa dem, så det händer ganska lätt för mig att jag får mera vikt på mig utan att jag ens märker det själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.