lördag 29 april 2017

KEPS OCH VITA SKOR


Igår firade vi Vappen i skolan och alla i hela skolan hade någon hatt/huvudbonad på sig under dagen. Tråkigt nog att jag inte har någon rolig hatt hemma så jag fick istället ta min keps. Det är ändå annorlunda att få ha en hatt på huvudet under en hel skoldag, så varför inte keps då. Eleverna tyckte ändå det var skoj att se mig så här en dag. "Kan du inte ha keps alla dagar?!"

Fast jag kan klä mig nästan hur som helst till jobbet, så har jag lite skillnad mellan mina arbetskläder och fritidskläder. Jag har ändå ganska varierande stil och tycker om att prova på olika stilar, så allting passar inte att ha till jobbet. Men jag längtar nog nu till varmare grader så jag kan börja använda mina långkjolar och klänningar till jobbet. Har redan plockat fram mina vårjackor och vårskor och kunnat lite använda dem. Bara det nu skulle sluta snöa och regna hela tiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.