fredag 17 mars 2017

EN VANLIG LISTA

Hur gammal är du? 25år
Hur gammal känner du dig? Känns som att jag stannat vid 23års åldern, vet inte varför, haha.
Var bor du? Finland, Borgå i en lägenhet med min sambo och blivande man ❤
Vad har du gjort i dag? Jobb, besökt Jonas famo och familj med Lotta, gjort pizza och haft Voice of Finland kisastudio hemma hos Lotta och dessutom gjort 50 burpees.

 Är du beroende av något? Läppomada har varit ett av mina beroenden i så många år jag att jag inte minns mera. Långt över 10 år tror jag iaf. Börjar också bli beroende av kaffe, jaiks.
Var i världen skulle du vilja befinna dig nu? Ibland vill jag svara på den här frågan med "hemma" ibland vill jag säga "någonstans i världen med Jonas". Jag trivs superbra hemma, men jag älskar att resa och uppleva världen tillsammans med Jonas.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag har länge varit en kvällsmänniska, men just nu ligger jag där emellan. Jag tycker om att vakna tidigt, men ibland tycker jag om att vaka längre och sova sent på morgonen och då kan jag ha svårt att stiga upp.
Vad drömmer du om? Jag drömmer om något så simpelt som att få ha en fin familj, vara mamma åt några härliga barn och bo i ett fint hus med Jonas. Att vi har en mysig vardag, men att vi också reser och upplever mycket tillsammans. Alla upplevelser är så mycket mera värda än pengar. Men just nu går alla mina tankar och drömmar till vårt bröllop ❤ Det väntar jag på och att få faktiskt vara gift med mannen jag älskar mest i hela världen! 😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.