måndag 27 mars 2017

SPRING TIMES!

Härligt med våren! Jag har fått mycket mera inspiration på jobbet till olika vårpyssel och påskpynt och jag bara väntar på att få dekorera klassen med blommor, påskpynt och vårteckningar. Det är så härligt när solen lyser in i vårt klassrum hela dagen och vi behöver inte använda takbelysningen knappt alls. Jag älskar naturljus! Barnen börjar nog också ha lite mera spring i benen nu när snön smälter och det blir varmare väder.

Det finns så mycket skoj man kan göra på våren, så vill hinna med så mycket med min klass, bland annat uteundervisning och vårpyssel. Det finns mycket att upptäcka i naturen när det blir vår och mycket man kan göra ute då.

Dagarna går nog fort på jobbet och vissa dagar går så fort att direkt jag kommer hem från jobbet ska jag äta och sedan iväg och träna. Efter tränande ska vi hem, duscha och sedan är det redan läggdags. Många dagar har gått så där fort nu senaste veckorna. Jag vet inte riktigt när jag ska själv hinna njuta av våren, förutom på veckosluten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.