onsdag 14 januari 2015

CURLY HAIR AND A SMILE

Jag kan inte förstå hur dagarna kan gå så fort! Jag har varit i Finland en vecka, men ändå har jag inte fått något viktigt gjort. I dag har jag shoppat med Lotta och jag hittade en halsduk, en tröja, underkläder och två skjortor. Tror allt blev typ 50e, så fyndade faktiskt mycket bra reagrejer!

I dag har jag försökt packa kappsäcken med saker och kläder så jag klarar mig i Vasa i över tre veckor. Det är inte lätt kan jag säga! Får se om jag ska få fast den... Jag skulle inte alls vilja åka, men vill nog få praktiken och skolan undan nu. Vill inte vara bunden till Vasa mera. Vill börja ett nytt liv, för mitt studieliv i Vasa börjar nog gå mot sitt slut nu. Jag är redo för något annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.