måndag 19 januari 2015

WELL HELLO!

Teacher
Back in Vaasa! Blah, har jobbat flera timmar på mina lektionsplaner på veckoslutet och det är nog jobbigt att försöka fundera ut vad kommer jag att göra följande tre veckor, i 30h. Meeeen helt bra går det. Sjukt nervös var jag i dag då jag skulle genast på morgonen ha två lektioner efter varandra och det kändes som om jag inte hade allt helt klart för mig före lektionerna, men jag brukar alltid fungera bäst då jag lite improviserar så det gick bra! Handledaren var nöjd och jag som stressade mest med miljö och natur lektionen, så helt i onödan stressade jag för den gick helt jätte bra! Klassen är helt super och tror nog att min hela praktik kommer att gå riktigt bra. Tar ingen stress och försöker göra det så realistiskt och verkligt som möjligt.

Veckoslutet gick otroligt snabbt men hann ändå igen med mycket! Hann gå och träffa syrran med familj och så på lördagkväll blev det födelsedagskalas. Det var nog helt värt pengarna att åka hem! Nästa gång blir det först om tre veckor... JAIKS! Hoppas tiden går fort!

college classes be like
Bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.