måndag 12 januari 2015

MY SWEET HOME












Har haft lite kaffegäster i dag och tänkte att jag skulle visa lite hur det ser ut här nu. Mamma och Thomas hade hämtat deras gamla matbord med stolar åt mig medan jag var i Thailand. En rolig överraskning! Mycket bättre att ha fyra platser istället för två.

Tycker nog det är riktigt mysigt mitt hem, fast jag har mycket jag vill fixa här ännu. Måste få saker på väggarna för det ekar lite ännu och så köpa lite nya saker hit, men hinner med det på våren. Jag ska upp till Vasa på torsdag morgon för jag ska gå min avslutande praktik där. Kommer hem först i början av februari. Lite tråkigt att igen åka dit och lämna mitt hem, hinner ju knappt bo här! Men vill bara få skolan färdig, så jag inte behöver stressa med det mera. Bara praktiken, en kurs och gradun kvar. Slutspurten nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.