tisdag 9 oktober 2012

DUKTIG FLICKA!


I dag är jag värd en guldstjärna! Har gjort en massa skolgrejer sedan jag kom hem i dag! Fick dessutom fixad min forskningsplan, dvs. vad jag vill skriva min kand om och vilka är mina forskningsfrågor och sådant! Känner mig mycket duktigt! Efterom planen skulle egentligen behövt vara klar först vid halva november och jag är färdig redan nu känns nog så bra!

Känns bra med sånhäna dagar då man orkar med mycket efter skolan. Oftast är jag bara trött och lat efter skolan, hehe. I morse kände jag mig nog så dålig! Hade frusit hela tågresan igår, sov i natt med täcke och filt och på morgonen vaknar jag och känner att huvudvärken kommer snart. Känns lite som om jag skulle bli sjuk snart. HOPPAS INTE! Fick packa med mig värkmedicin och te till skolan, så jag klarade av skoldagen. Nu känns det som tur mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.