fredag 12 oktober 2012

OKTOBERFEST I MORGON!!!


Wuhuuu i morgon har vi vår Oktoberfest! Vi flickor har nog väntat på det sååååå länge! Det har varit typ det enda vi har kunnat prata om! Kan inte avslöja ännu vad vi har planerat för kvällen, så att inte överraskningarna förstörs för dem som kommer, men kan lova att det blir nog superroligt!

Har som vanligt lite problem med min outfit och jag kan inte alls bestämma mig! Borde hitta röd hängslar i Anttila, eftersom de hade sådana på hemsidan, men nu har jag lite börjat fundera ifall jag alls vill ha en sådan outfit. Hmm... Måste prova lite kläder i dag och fundera om jag alls ska köpa sådana.

Tror det här är första gången jag har problem med kläder, för att jag har för MYCKET jag vill ha på mig! Det brukar vara problem att ingenting duger och allt är så tråkigt, men nu har jag så mycket nytt jag vill gå med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.