tisdag 16 oktober 2012

NYÅRSLÖFTEN

Gjorde i början av året en lista på saker jag vill att ska hända/förändras under det nya året 2012. Fick för mig nu att kanske det är dags att lite kolla vad jag skrev då och hur har det gått hittills. Så här såg listan ut:

1. Ändra hårstil (från ljusbrunt med pannlugg) CHECK! Är blond nu utan pannlugg!
2. Resa utomlands med Nicke. Det har jag också gjort! Vi var till Bulgarien i maj!
3. Köpa en massa nya kläder. Kan väl säga att jag har gjort det, hehe! Fast sku gärna köpa mera!
4. Gå på roliga evenemang. Skulle nog säga att jag har varit med om en hel del roliga evenemang och kommer ju att gå ännu massor före året tar slut!
5. Träffa alla mina vänner så mycket jag kan. Skulle vilja träffa alla ännu mera!!! Men joo, har träffat många vänner, som jag inte hinner träffa så mycket vanligtvis.
6. Stressa mindre och njuta av livet. Kanske jag borde kämpa med den här punkten ännu lite mera? Tycker stressen inte vill försvinna för tillräckligt långa tider från mitt liv.
7. Träffa en massa nya människor. Det är omöjligt att inte göra det! Har fått redan många nya vänner vilket är jätte roligt!
8. Vara mera positiv än negativ. Den här punkten kämpar jag med nästan varje dag. Det blir så lätt man ser på saker negativt.
9. Älska mig själv och må bra. En till punkt som kräver jobb hela tiden. Finns såklart alltid tider då allt känns tråkigt och dystert (som på hösten), men måste försöka äta massor med vitaminer och njuta av alla fina saker man har i livet!
10. Fortsätta vara lycklig. Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska säga här. Såklart är jag lycklig, men ibland känns allting bara jobbigt och tungt. Så jag tror inte lycka är något man behöver sträva till varje dag. Bara man mår bra och godkänner att man ibland kan ha sämre dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.