torsdag 4 oktober 2012

SNABBIS UPPDATERING

Tyvärr blir det här ett tråkigt inlägg utan bilder, för att jag har varit hos syrran och sova och har inga bilder att bjuda på här.

Tänkte ändå berätta lite om dagens planer. Hoppeligen hinner jag lite blogga någonstans där emellan! Vi har just ätit morgonmål och nu ska vi lite småningom fixa oss färdiga, för snart ska vi på höstmarknad! Jeij, länge sedan sist jag varit på Borgås marknad!
På kvällen har jag träff med två kompisar, blir väl ett restaurang besök och en massa catching up! Det är evigheter sen vi sist träffades alla tre! De är av mina gamla kompisar, som kontakten inte har hållit så bra med, efter att jag flyttade till Vasa och de har jobb här i södra Finland.

Superskönt att vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.