fredag 19 oktober 2012

FRIDAY NIGHT IN TEARS



I dag har jag lagat mat för första gången den här veckan! Haha, har ätit rester bara hela veckan, usch! Belönar också mig med lite choklad till efterrätt. Har ju gjort ALLA skoluppgifter jag har haft på hälft och klarade min första praktik vecka! Så jag tycker jag är värd lite choklad!

Har just sett senaste Vampire Diaries och fan vad jag grät! Jag kan vara lite onödig ibland, I know, men alltså det var bara så sorligt. Tror jag ska fortsätta med att hålla tårkanalen öppen ikväll och se lite till sorliga filmer. Funderar på att se The Vow. Tror inte jag är färdig för att gråta så mycket som jag gör i P.S. I love you. Eller tja, vem vet hur mycket jag gråter.

Oj oj vilken sorlig fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.