måndag 29 oktober 2012

JUST DO IT!

Tumblr_mcmd0il6kd1rjofrvo1_500_large
Bild: weheartit.com

Förra veckan blev det helt bra motionerat när jag fick tag mig själv i kragen och motionerade alltid då jag hade lite tid. Så här såg förra veckan ut:

MÅNDAG: Pilates 20min
TISDAG: Powerwalk 35min + Zumba 60min
ONSDAG: Pilates 60min
TORSDAG: Pilates 30min
FREDAG: Vilodag
LÖRDAG: Pilates 40min + 20 min jumppa
SÖNDAG: Vilodag

Det bästa skulle ju vara ifall jag kunde göra åtminstone 20min pilates varje dag, men efter att ha gjort 40 eller 60 min pilates, så har man nog sjuka magmuskler, så det känns lite för jobbigt att sedan göra massor med pilates. Dessutom blev det inget gym förra veckan, vilket jag också borde få in i schemat!

Är nog ändå helt nöjd! Hoppas det blir lika bra om inte bättre den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.