måndag 15 oktober 2012

MONDAY AGAIN



Måndag igen. Blää. Veckoslutet gick igen helt för snabbt! Dessutom bor jag ju ensam den här veckan, för att Nicke åker i dag till Estland och ska jobba där den här veckan. Han åkte redan på morgonen, sa det blev bara ett snabbt "hejdå", för jag låg och sov ännu då. Men jag ska nog klara det! Inte är det första gången jag bor ensam!

Hade kort skoldag i dag och fick presentera min plan för kanden. Gick riktigt bra! Nästan så att jag fick lust att börja skriva på den nu, hahah! Men nej, har nog några andra skoluppgifter jag måste få gjorda nu, så får kämpa med dem först.

I morgon börjar praktiken! Är supernervös, för på torsdag ska vi redan ha vår första historia lektion!

4 kommentarer:

  1. heidi16:37

    Var har du köpt smycket/klockan?? Jag vill oxå ha en sådan :) köp en åt mig med!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du orka tydligen int vänta tills jag svarar åt dig här, utan du måste skicka meddelande :D hahaa syrran! <3 jag ska se om jag hittar ett smycke åt dig :P så snäll som jag e!

      Radera
  2. diggar skjortan :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.