torsdag 11 oktober 2012

OH WHAT A BUSY DAY


Dagen har varit full med program. Började morgonen med lite pilates här hemma. Kändes lite mera i dag efter gårdagens timmeslånga och tuffa pilates. Sedan gick jag skolan för att vara duktig och skrev i två timmar på ett skolarbete! Efter det hade jag lektion och sedan träffades vi med min praktikgrupp och skrev historia sekvensplan!

Inte nog med det utan sedan träffade jag snabbt Prillan och Märsky på stan. Köpte en liten rolig grej med dem och sedan tvinnade jag själv runt halva stan och letade efter röda hängslar. Tydligen är det OMÖJLIGT att hitta röda hängslar i någon butik! Om någon vet var jag kan hitta sådana så tipsa gärna! Har gått igenom H&M, Lindex, Citymarket, Fantoy, Seppälä och Dressman.


När jag redan färdigt var lite stressad och blev då ännu mer stressad när jag inte hittade mina röda hängslar, då gjorde jag det man inte ska göra då man är på stan. Jag tröstshoppade. Just när jag har sagt att jag behöver en massa vinterkläder och gjorde just ett fint inlägg på vad H&M har, jo nå när jag tröstshoppar så köper jag bara allt möjligt jag hittar utan att tänka efter ifall jag behöver det. Ni ska få se vad jag har tröstshoppat i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.