torsdag 4 oktober 2012

TORSDAGEN NÄSTAN FÖRBI

Haloo, nu hinner jag blogga igen! Måste nog erkänna att känns konstigt att inte kunna använda sin egen dator och blogga med den.

Blev ingen marknad för mig sen ändå, för tiden gick helt för fort och jag träffade mina vänner lite tidigare än planerat. Vi var ute och äta till Amarillo och gott var det! Vi har nog alla ändrat oss massor! Det var roligt att catch up och skvallra lite. Alltid måste man ju lite skvallra, haha!

Nu är vi hemma hos mamsen min med syrran, med Alli är på dans. Sedan åker vi hem till syrran igen och ska ha en filmkväll. I morgon är det IKEA som gäller!

2 kommentarer:

  1. Anonym19:42

    fin tröja, var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :) har fyndat den från Gina tricots rea :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.