onsdag 17 oktober 2012

STRESS FÖR VARJE DAG


Observera mina söta tåstrumpor, hahaha!
I dag har vi igen haft en full praktikdag med mycket ny viktig info, material och tankar huller om buller. Tycker jag bara får mera uppgifter hela tiden och ingenting försvinner. Känns som om när jag får stryka en sak från min check-list, så får jag tillägga tre andra saker dit. Ooh, vad jag saknar tillbaka till skolan! Det är så mycket att tänka på när man är på praktik... Och när man kommer hem har man en massa uppgifter som väntar på en.

Tänker koppla av hjärnan för en stund i dag och gå på pilates. Det var jätte roligt förra gången och det kändes i hela kroppen, ännu flera dagar efter. Så tror det blir skönt att få lite pina kroppen emellan och inte hjärnan hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.