tisdag 2 oktober 2012

INSPIRATION NOLL


Kanske jag är lite vädermänniska ändå. Desto sämre väder, desto sämre humör har jag. Nu har vi bara grått och regn hela tiden och jag känner mig så deppig och uttråkad hela tiden! Har inte alls inspiration för någonting! Allt känns tungt, jobbigt och tråkigt. Har en massa skoluppgifter som deadlinen bara närmar sig, men ingenting händer. Borde få en superkick så att jag skulle få allt gjort.

I dag var vi en sväng till biblioteket med Prillan och sökte lite inspiration till kanden. Hittade massor med bra material, men har fortfarande lite oklart för mig själv vad jag exakt vill skriva om. Sedan samlades vi Powerpuff-girlsen hemma hos Prillan och försökte komma igång med en hemtent. Helt okej början fick vi, men såklart försvann lusten halvvägs och vi började istället planera en fest. Typiskt.

Kanske jag får ihopsamlat lite energi och studielust nu under min sex dagars hemmavisit i södra Finland. Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.