fredag 19 oktober 2012

TACK OCH GODNATT!


Första praktik veckan över. TACK OCH GODNATT! Jag är så trött och slut, så jag kommer att bara ligga på soffan i dag! Förstår inte hur man kan bli så trött av att vara i skolan. Alltså att vara som lärare i skolan. Vi hade ju tre egna lektioner i dag och de gick bra! Historian gillar jag verkligen (konstigt att jag säger så då jag aldrig tyckt om historia). Dessutom har jag pratat engelska på lektionerna i dag! Plus poäng åt mig!

Men dubbellektionen fysik-kemi på eftermiddagen. HUUH! Vad jag är trött efter det! Så mycket ljud och prat och spring...! Alltså ni kan inte förstå hur ansträngande det är! Inget kaos hade vi utan allt gick bra, men ändå var det livliga timmar när eleverna fick experimentera.

Skönt att få veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.