onsdag 17 september 2014

10 SAKER SOM IRRITERAR MIG

Har läst lite liknande inlägg på flera andra bloggar och nu vill jag skriva om 10 saker som jag stör mig på och inte tål alls!

1. Hatar att hamna vänta. Försöker själv alltid vara i tid och ibland har jag inget tålamod att vänta på någon. Men har nog blivit bättre på det, för har så många vänner som alltid är sena, haha.

2. Kan inte tåla om någon smackar och tuggar tuggummi med munnen uppe. Usch!

3. Blir irriterad om någon lämnat endast lite kvar av mjölken eller juicen och lämnat den i kylskåpet. Drick upp allt då!

4. Tål inte negativa människor som bara vill slå ner alla andra och försöker skapa strid från ingenting.

5. Blir irriterad när min smarttelefon är för långsam och jag skriver snabbare än den hinner tänka. Så ibland saknas lite bokstäver, för den har inte hunnit med.

6. När någon har lagt wc-pappersrullen åt fel håll så blir jag irriterad och kan inte låta den vara så, utan måste ändra den så som jag tycker om att ha den. Den ska vara så att pappret kommer uppifrån!

7. När jag är och springer eller tränar och endera byxorna glider ner eller skjortan glider upp. Sååå irriterande!

8. När någon sagt och lovat något och sen måste backa ut i sista stunden. Helt förståerligt ibland men blir ändå irriterad på sånt.

9. Blir irriterad när håret svänger sig åt fel håll och vill inte alls samarbeta med mig. Blir ibland så irriterad att jag har lust att ta fram saxen och klippa bort allt!

10. Jag tycker det är störande ifall någon nyser fler än två gånger. Vet inte vad det beror på men ljudet får mig att bli irriterad och stressad.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.