tisdag 30 september 2014

MUST HAVE THIS AUTUMN

black leather

Något jag absolut måste inskaffa den här hösten är en kjol eller shorts i läderimitation! Snyggt och tufft på samma gång. De här svarta variationerna hittade jag på H&Ms hemsida. Nere till höger är också egentligen shorts, men liknar en kjol framifrån. Jag vet inte riktigt vilken jag vill ha, så jag tror jag ska någon dag gå in till H&M och prova alla och se vilken jag blir mest kär i. Jag borde spara pengar, men alla de här kostar endast tjugolappen, så jag tycker nog att så mycket kan jag nog ännu slösa på kläder den här hösten.

Vilken tycker ni bäst om?

4 kommentarer:

  1. Fanny21:21

    Nedre till vänster tyckte jag var snyggast :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också mest fastnat för dem, men måste prova :)

      Radera
  2. om du vill ha ett par riktigt snygga shorts, kolla in h&m trend, finns ett par för ynka 30€!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, ska kolla! :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.