söndag 28 september 2014

I WANT TO SEE THE WORLD


weheartit.com

Just nu vill jag resa någonstans. Suget bara växer och växer och snart kan jag inte hålla mig mera. Har redan lust att boka en veckoslutsresa någonstans bara extempore, men sen igen funderar jag att jag heldre sparar pengar nu så jag kan resa längre bort i vinter. Vi har pratat med Prillan att vi skulle åka på jullovet och jag är så redo för det! Jag har ingen skillna vart vi åker bara det är långt borta och solen skiner där!

Jag skulle vilja ha en stor backpack (rinkka) till födelsedag, så skulle jag kunna resa runt världen med den på ryggen. Men ett som är säkert är att jag åker någonstans i vinter! Helt bombsäkert! Och en annan sak som är ganska så säker är att jag reser någonstans igen nästa vår. Jag jobbar fast livet av mig för att tjäna pengar så jag kan resa. Det finns så mycket att se och uppleva och här efter tänker jag inte bara åka på semester och bo på ett hotell i en vecka, utan jag vill se och uppleva så mycket som möjligt!

Jag måste bara kämpa med att bli klar från skolan till nästa vår så är allt möjligt och så är jag inte bunden någonstans mera! Då kan jag resa och göra precis vad jag vill! Kanske jag sedan får tag mig själv i kragen och flyttar utomlands någonstans.

I will keep on dreaming and soon my dreams will come true...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.