fredag 26 september 2014

GET MOVING

Truth!
weheartit.com

Ikväll ska jag på gym med Nise och det är nog en god tid sen jag sist varit på gym! Min rygg är ganska sjuk efter att ha varit på dagisjobb och efter gårdagens flytt, men vill komma igång med träningen nu igen efter min lilla flunssa. Har just nu fallit i en grop där jag inte har alls lust att motionera och äta hälsosamt. Ligger på soffan och ser på serier och är sugen på allt gott hela tiden. Jag vill verkligen bort härifrån och börja leva lite hälsosammare igen! För desto mera jag äter ohälsosamt och godsaker, desto svårare har jag sedan att sluta. Börjar känna mig riktigt äcklig redan, blää.

Det är alltid svårast att komma igång med träningen, men när man hållit på en stund så blir det lättare och roligare hela tiden. Så jag vet att det gäller bara att pusha mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.