måndag 29 september 2014

CLOETTA SPRINKLE




Fick i dag hem på posten lite choklad av Cloetta. Två deras nyaste smaker; Mint & Crispy rain och Salted icecream waffel. Såklart måste jag genast smaka på båda två, för så dålig självkontroll har jag när det gäller choklad, haha!


Mintchokladen var sååååå god! Jag älskar mintchoklad och den var härligt krispig och god! Yummy yummy! Den kommer jag absolut att köpa av i framtiden!

Den andra smakade faktiskt helt till glass och woffel! Helt sjukt bra! Den var också jätte god och kommer säkert att köpa av den också i framtiden, för jag tycker nog mycket om krispig choklad. Nam!


***

Sain tänään suklaata postilaatikkooni Cloetalta. Heidän kaksi uusinta makua; Mint & Crispy rain ja Salted icecream waffel. Tietysti piti maistaa molempia heti, koska niin huono itsehallinta mulla on kun on kyse suklaasta, haha!

Minttusuklaa oli niiiiiin hyvää! Rakastan minttusuklaata ja se oli ihanan rapea ja maukas! Yummy yummy! Tulen ehdottomasti ostamaan tätä tulevaisuudessa!

Toinen maistui ihan jäätelöltä ja vohvelilta! Sairaan hyvää! Sekin oli tosi hyvää ja tulen ihan varmasti ostamaan sitäkin tulevaisuudessa, koska tykkään niin paljon keksimäisistä suklaista. Nam!

2 kommentarer:

  1. jaa de er sååååå goda! MMM älskar dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa den där mint är min nyaste favorit i chokladväg :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.